• Jonna Clæsøe

Værdien af design i krisetider – kan det betale sig at hyre en grafisk designer?

Budgettet er blevet lidt stramt? "Giver det værdi at investere i de ellers planlagte markedførings aktiviteter?" tænker du. Måske har Corona epidemien haft en dårlig indvirkning på Jeres indtjening eller måske er der andre forhold, som gør, at I overvejer om marketingbudgettet skal skrottes... men er det nu også en god idé?


ROI – som det jo så flot hedder på marketingsprog.

Alle virksomheder overvejer naturligvis hvad de bruger deres penge på – om det bliver værdi. "Return Of Investment!" gentager marketingchefen.

Har I disse overvejelser, så prøv at læse med på denne artikel fra Data Intelligence A/S, som indsamler, analyserer og visualiserer værdifulde produktionsdata fra virksomheder.

Jeg faldt artiklen ved Corona epidemien begyndelse, men den er stadig meget aktuel :)


Værdien af marketinginvesteringer i en krisetid 22apr2020
.pdf
Download PDF • 312KB



Seneste blogindlæg

Se alle